søndag 25. mai 2014

Reddikene er klare til spising



Reddikene vi sådde sist i april er klare til spising. Nå burde jeg selvfølgelig ha sådd enda en omgang i mellomtiden, men det er aldri for sent. Reddik kan såes og spises hele sesongen - og denne avlange typen kan anbefales. God smak og ingen skadedyr.

Selv om jeg lurte på om jeg sådde i tidligste laget ser det ut som alt har klart seg og trives godt. Nå har regnet tatt knekken på fiberduken jeg hadde lagt over, men det gjør ingenting for nå er det meldt bare godvær og fine temperaturer de neste dagene.

1 kommentar:

  1. Reddiker er godt. Er det Kinareddiker? Vi har sånne også.
    Artig med ting som vokser fort. Og godvær er fint:)

    Ja, ugler er morsomme og søte fugler. Og bare flaks at de hekker rett ved hytteveggen i år! Så her må det nytes ja. Blir nok flere bilder etterhvert. Da i hagebloggen min, tror jeg.

    Ha en fin ettermiddag:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!