tirsdag 31. desember 2013

Årets høydepunkter 2013

Å blogge gir meg utrolig mye - både i form av tilbakemeldinger fra dere og som minner om opplevelser jeg ellers kanskje ikke ville tatt vare på annet enn i en glemt bildemappe på den eksterne harddisken. Som en oversikt til både meg og dere og som en hyllest til gjestene i hagen og beboerne i skogen har jeg laget en liten prisutdeling sånn på tampen av året;


Årets mest eksotiske: 




Årets elsket og hatet: 




Årets bråkebøtte: 




Årets mest stemningsfulle:




Årets mest etterlengtede: 




Årets kuleste:
Islykt med skogens konge



Årets mestringsopplevelse;
Keramikkurs hos Renate og Leirbrent




Årets søteste:  




Årets mest spennende: 




Årets føljetong:




Årets mest populære:




Årets beste smak:
 stikkelsbærsorbet


Legg gjerne igjen en lenke i kommentarfeltet dersom du lager et innlegg om dine høydepunkter i året som har gått.

4 kommentarer:

  1. Så koselig med et tilbakeblikk=) Ser ut som 2013 ble en fint og spennende år=) Godt nytt år til dere=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år til dere også! Gleder meg til å følge dere i 2014.

      Slett
  2. Mye fine opplevelser her! Synes jo grønnspetten var veldig spennende, jeg :-)
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg og dine også! Grønnspetten ser jo rent ond ut på det bildet - jeg tok det mens den hakket øverst i et tre.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!