lørdag 1. desember 2012

Gavedryss og blogginnlegg nummer 100

Alle gode ting er tre. I dag er det endelig advent, jeg har unnagjort mitt første marked på Blafrebutikkens julemarked og dette er blogginnlegg nummer 100! Det har jeg lyst å markere ved å gi vekk noen gaver fra Ugleloftet. Jeg trekker ut tre stykker av de som kommenterer på dette blogginnlegget  og sender dem hver sin gave.

Trekningen foregår fredag 7.desember. Kommentaren må skrives i bloggen og ikke på Facebook, og vær sikker på at du legger igjen riktig kontaktinformasjon slik at jeg vet hvor jeg finner deg hvis du vinner. Du kan også skrive hvilket av produktene du ønsker deg mest.

Ørepynt i glass

Maskemaskører med ugler
Nøkkelring med plass til medisiner


14 kommentarer:

  1. Gratulerer med 100 poster og tusen takk for de bjellemarkørene! Det er "jingle bells" hver gang jeg strikker! De der Maskemaskører med ugler er så fin! God advent! Sharon (Hommelvik)

    SvarSlett
  2. Så generøst! Jeg ønsker med øredobbene! :) Hvordan gikk det på markedet? Ble det solgt noe fra loftet?

    SvarSlett
  3. Ønsker meg maskemarkører, for jeg har dilla på strikking! Hilsen Gudrun frubirkelund@hotmail.com (www.epla.no/shops/adorable)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 100 blogginnlegg.Er jeg så heldig å bli trekkt ut ,ønsker jeg meg nøkkelringen.Passer jo perfekt for oss,som må ha med hjertemedesin overalt eller andre som er må ha med seg medesiner.

    SvarSlett
  5. Så koselig! Synes nå øredobbene var veldig søte, jeg da :) Krysser fingrene :) Riktig god adventstid!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Hurra for 100 innlegg! Om jeg skulle bli trukket ut, ønsker jeg meg øredobbene. Hilsen Lisa. :)
    bee_lova@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Så flott med 100 poster. Maskemarkørene er supre synes jeg. Lykke til videre med blogg og butikk!
    laila.n.jensen@lyse.net

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 100 innlegg!

    SvarSlett
  9. Det ligger mye innsats bak 100 innlegg, så gratulerer, Margrethe!
    Lykke til videre, for det er jo ganske gøy både med blogg og butikk!

    SvarSlett
  10. Ønsker meg maskemarkørene, synes uglene var så søte! :) Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  11. For en fin blogg du har! :) Og gratulerer med 100 blogginnlegg :D Jeg har en mamma som ønsker seg maskemarkører til jul, så det hadde vært veldig gøy å vinne de:) Ellers så synes jeg også at ørepynten var supersøte da ;)

    ps. jeg gir vekk øredobber på min blogg, fra chanin bijoux på epla. Trekning på søndag, bli gjerne med!

    SvarSlett
  12. Gratulerer!
    Digger nøkleringen jeg da...

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 100 innlegg! Du har mye fint i butikken og havner ofte på en av mine lister hos Epla. :) Line

    SvarSlett
  14. Takk for hyggelige kommentarer! Jeg har nå nummerert lapper og bedt ungene trekke. Vinnerne er som følger;

    Øreringer: Sandra
    Maskemarkører: Gudrun/Adorable
    Nøkkelring: Hege Cathrine

    Dere blir kontaktet på mail. Gratulerer!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!