fredag 27. februar 2015

Regnbuegarn

Er det ikke fint? Garn til å bli glad av! 


Jeg kom over dette garnet på ebay og bare måtte ha en liten bit av det. Det 100 gram av merket Kauni effektgarn i 100% ull. Lenge har den fargerike garnsnurren bare ligget til pynt oppå sybordet i stua, mens den har ventet på at jeg skulle finne ut hva den skulle bli til. Garnet er tynt, og ganske ujevnt spunnet, så det tåler nok ikke allverden. Jeg har ikke lyst å strikke det sammen med noe annet garn heller, for da er jeg redd regnbueeffekten forsvinner. Nå tror jeg at jeg har en ide - og lover å holde dere oppdatert på hva regnbueresultatet blir.

2 kommentarer:

  1. Fint garn ja. Jeg selger dette garnet på epla, har mange farger av samme type garn. Har strikki barnegensere av det, og de blir fine. Tynne fine ullgensere. Blir spennende å se hva du har funnet på. God helg fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei Perly og takk for hyggelig kommentar! Blir det fine og solide ullgensere altså? Jeg synes det ser ut som det er så tynt enkelte steder at det nesten ryker for et godt ord. Har planer om å strikke noe mindre først, så får vi se hva jeg synes. :) God helg til deg også.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!