søndag 3. juni 2018

Livstegn fra hagen og maiblomstring


Jeg trodde en stund jeg hadde sluttet å blogge, men det kan virke som det var feil. De siste ukene har jeg begynt å forfatte mentale blogginnlegg igjen, og jeg bruker fortsatt bloggen som oppslagsverk, minnebok og hagedagbok. I tillegg savner jeg å kunne henvise til blogginnlegg for bilder og forklaring når venner og bekjente vil ha tips og fremgangsmåter.

Så da har jeg bestemt meg for å se hvordan det går, poste når jeg vil og ta alle lesere og kommentarer som en superbonus.

Juhu!

Jeg starter mykt med det som har blomstret i hagen i mai.  Krokusen ser jeg at jeg har glemt, men det er greit. Varmen gjorde at krokusblomstringen ble redusert til stakkarslige 2-3 blomster, som knapt fikk tid å blomstre i det hele tatt før alt annet i hagen eksploderte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!