søndag 16. desember 2012

Rosa til jul?

Min jul har mange farger, men rosa er ikke en av dem. Stor var derfor overraskelsen da tre av sviblene jeg hadde kjøpt inn til advent viste seg å ha nettopp den fargen. Vel, vel. Etter at minstemor hadde beundret dem noen dager fikk de bli med ut og prøve seg som islyktmateriale.



Konklusjonen blir at svibler tåler frost, og at hvis jeg hadde hatt rosa jul ville jeg laget flere lykter som denne. I skrivende stund er det mildvær ute, og det ser stygt ut for opptil flere av islyktene mine. Jeg håper værmeldingen stemmer og at det kommer flere kuldegrader utover i uka.

4 kommentarer:

  1. Nydelig :)
    nesten alle løkblomstene blir fine fryst, luringene har jo innebygget frostveske.

    SvarSlett
  2. Så fin den ble! Jeg syns rosa svibler passer godt til jul, jeg :)

    SvarSlett
  3. Hvor er de utroligt smukke dine flotte islygter med blomster :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!