mandag 22. oktober 2012

Høstblader

På denne tiden av året er fargene i naturen fantastisk skarpe og klare. Hver eneste høst tenker jeg at "i år må da fargene være ekstra spektakulære" - mens fotografier fra foregående år viser at det nok er hukommelsen min, sammen med den lange perioden uten særlig med farger i etterkant, som spiller meg et puss. Hos Anne på  Moseplassen foregår det nå en konkurranse med tema høstblader. Premien er et gavekort på 5000 kroner. Bidragene som har kommet inn er virkelig verdt en titt - og siste sjanse for å delta er i dag, så her er det bare å hive seg rundt. Mitt bidrag er peonbladene i bedet utenfor inngangsdøra;  
 
Vakre blomster er ikke alt jeg kan!
 
 Noen andre blader fra hagen og skogen tatt høsten 2012;
Fanget av den første frostnatten.


Klatrer både opp og ned.

 
Den fineste høstdagen.
 
Blåbærdekorasjon etter at blåbærene er spist.

Rødere blir det ikke.
 


 

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Ble spesielt facinert over blåbæra di, så vakkert mønster :D

    Hyggelig at du er med på konkurranse, ha en finfin uke!

    SvarSlett
  2. Høsten er utrolig vakker, og det er herlig når man får sånne glimt. :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!