mandag 24. mars 2014

Orden i sysakene - trådsnelleoppbevaring



Lenge lå trådsnellene mine oppå hverandre og viklet inn i hverandre i diverse bokser og skrin. Det var lite praktisk og ganske frustrerende. I tillegg endte jeg ofte opp med å kjøpe ny sytråd selv om jeg hadde samme farge liggende fra før. Løsningen fant jeg i en liten lekebutikk i Danmark. Denne settekassen ropte på sneller og tråd, og jeg har hengt den rett ved siden av der jeg sitter og syr. Akkurat nå har tråden fått selskap av noen andre sneller og deres kjærester. Mine retro legofigurer fra serien Fabuland har flyttet inn og gjør meg i godt humør. Jeg synes de er så fine!





1 kommentar:

  1. Jeg digger de legofigurene=) De har jeg fortsatt hjemme hos mamma. Artig å se dem igjen=) Vibeke

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!