torsdag 23. mai 2013

Mikrohager i New York

En hage over døren i Brooklyn.

 Jeg må innrømme at jeg ikke kunne bodd et sted som utelukket hage. Selv da vi bare hadde en bitteliten veranda dyrket jeg grønnsaker og blomster i høyden og bredden. Jeg trodde en stund New York City bare var for folk som ikke trengte hager, men etter å ha gått rundt i byen de siste dagene ser jeg at det var feil. New York er full av bittesmå hager på kreative plasser.


Minihage i Brooklyn heights.

Er det jord er det håp i Brooklyn.

Vinduskarmhage  i Brooklyn.

Hage på taket ved East River.
 
Kolonihager på Manhattan.

Hagearbeid.

Fuglemating på fortauet i Brooklyn.
 
Trær på taket på Manhattan.

Bikuber ved Battery Park.

Storbybier.

1 kommentar:

  1. Gøy å se hvordan man klarer å karre til seg litt natur, selv i en så stor by. Jeg likte by-biene! Men jeg ville helst ikke bodd i en så stor by selv...

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!