mandag 11. april 2016

Grevling med sceneskrekk


Noe sier meg at herr eller fru (jeg har enda bare sett en om gangen så jeg vet ikke om de er flere) grevling har begynt å lure litt på dette kameraet som flytter seg litt rundt mellom inngangene til hiet. På flere av filmene nå sist stirrer den bare mot kamera og værer ut i luften - før den begynner å vaske seg og late som ingenting. 

Vi fant faktisk enda en ny inngang takket være forrige rundes mislykkede plassering av kamera, der vi bare så at grevlingen holdt på med noe i bakgrunnen. Nå står kamera klart for å sjekke om det er noe mer action fra den vinkelen. Spennende! 

Her i bloggen viser jeg kun bilder fra viltkamera. Filmene i sin helhet legger jeg ut på Ugleloftet sin facebookside. Alle innlegg som omhandler grevlingene finner du i kategorien grevling. Om du leser bloggen fra mobil må du velge "nettversjon" helt nederst for å få frem de ulike kategoriene. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar!